• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Віртуальний методичний кабінет

Методична робота

в дошкільному навчальному закладі (ясел-садка) комбінованого типу № 32 "Перлинка" ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів

Організація та планування методичної роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі носить діагностично-прогностичний характер, оскільки лише знання особистісних рис усіх категорій педагогічних працівників, їхніх проблем і потреб, рівня творчих здібностей і професійної майстерності дає можливість методисту грамотно, змістовно та результативно спланувати методичну роботу, враховуючи умови дошкільного навчального закладу.

Методична робота закладу спрямована на:

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога;

- стимулювання творчого потенціалу педагогів;

- підвищення педагогічної культури педагогів;

- вдосконалення педагогічної майстерності;

- розвиток спеціальних умінь та навичок;

- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Мета методичної роботи:

вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Напрямки методичної роботи:

- підвищення соціально – психологічної культури вихователів;

- вдосконалення педагогічної майстерності;

- сприяння в опануванні світовою та національною, мовою і побутовою культурою;

- розвиток спеціальних умінь та навичок.

Принципи методичної роботи:

- педагогічна співпраця з вихователем;

- робота в режимі довіри, доброзичливості;

- творча атмосфера, стимулювання творчої активності;

- принцип допоміжно – регульованого контролю;

- надання вихователеві права вибору;

- системність методичних заходів;

- принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;

- щоденна допомога;

- випереджувальний характер методичної роботи.

Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:

/Files/images/Форми.jpg


Осередком методичної роботи в закладі є методичний кабінет:

/Files/images/QWQWQWQ.JPG

/Files/images/54-11-638.jpg

У 2018/2019 навчальному році педагогічний колектив працює за:

- базовим компонентом дошкільної освіти;

- програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (авт. – Білан О. І., Возна Л. М., Максименко О. та ін.), (групи раннього, молодшого, середнього дошкільного віку);

- програмою розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю, методичні рекомендації «Фізичне виховання і основи здоров`я», (авт. - Гладченко І.), (групи компенсуючого типу для дітей із ЗПР);

- програмою розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Формування соціальних навичок», методичні рекомендації (авт. – Висоцька А. М.), (групи компенсуючого типу для дітей із ЗПР);

- програмою з морального виховання дітей дошкільного віку «Скарбниця моралі», (авт. – Лохвицька Л.В.), (всі вікові групи);

- програмою з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років «Про себе треба знати, про себе треба дбати», (авт. – Лохвицька Л. В.), (всі вікові групи);

- програмою з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху «Дитина у світі дорожнього руху», (авт. – Тимовський О.А., Репік І.А.), (всі вікові групи).

- програма з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. – Кичата І. І., Каплуновська О. М., Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О. Д.) «Україна – моя Батьківщина»,(всі вікові групи).

- програмою з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі «Грайлик», (авт. - Березіна О. М., Гніровська О. З., Линник Т. А.) (всі вікові групи);

Кiлькiсть переглядiв: 199

Коментарi