В нашому дошкільному навчальному закладі працюють:

Практичний психолог Олтаржевська Людмила Валеріївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 19 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Вчитель – логопед Худак Світлана Василівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 19 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Вчитель – логопед Мягких Наталія Миколаївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 25 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"

Вчитель – логопед Щербина Зоряна Олександрівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 5 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії"

Вчитель-дефектолог Малюченко Тетяна Анатоліївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 9 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст першої категорії"

Вчитель-дефектолог , вчитель-логопед Семенюк Марія Олексіївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 8 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії"

Керівники музичні Дяченко Жанна Володимирівна має неповну вищу освіту, педагогічний стаж - 31 рік, Громадська Зоя Іванівна має неповну вищу освіту, педагогічний стаж 32 роки

Інструктор з фізичної культури Камуз Владлена Іванівна, має неповну вищу освіту, педагогічний стаж - 28 років

Кількісний та якісний склад педагогічних кадрів

Всього педагогічних працівників – 38

/Files/images/Рисунок1.png

/Files/images/Рисунок2.png

/Files/images/Рисунок3.png

Дошкільний навчальний заклад в 2018/2019 навчальному році працює за програмою:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

Основні завдання педагогічного колективу на 2018/2019 навчальний рік

1. Забезпечити систематизацію змісту і засобів навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку з формування україноцентричного контексту в дошкільній освіті згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти.

2. Продовжувати створювати сприятливі умови для організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами шляхом надання їм якісної корекційно-розвиткової допомоги.

3. Формувати розвиток ігрової компетенції дітей дошкільного віку.

4. Забезпечити наступність в роботі між дошкільною і початковою ланками освіти в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».

Кiлькiсть переглядiв: 109

Коментарi