В нашому дошкільному навчальному закладі працюють:

Практичний психолог Олтаржевська Людмила Валеріївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 18 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»

Вчитель – логопед Худак Світлана Василівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 18 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Вчитель – логопед Мягких Наталія Миколаївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 24 роки, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"

Вчитель – логопед Щербина Зоряна Олександрівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 4 роки, кваліфікаційна категорія "спеціаліст"

Вчитель-дефектолог Малюченко Тетяна Анатоліївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 8 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст ІІ категорії"

Вчитель-дефектолог Вороніна Оксана Петрівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 9 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст ІІ категорії"

Керівники музичні Дяченко Жанна Володимирівна має неповну вищу освіту, педагогічний стаж - 30 років, Громадська Зоя Іванівна має неповну вищу освіту, педагогічний стаж 31 років

Інструктор з фізичної культури Камуз Владлена Іванівна, має неповну вищу освіту, педагогічний стаж - 27 років

Кількісний та якісний склад педагогічних кадрів

Всього педагогічних працівників – 37

/Files/images/Рисунок1.png

/Files/images/Рисунок2.png

/Files/images/Рисунок3.png

Основні завдання педагогічного колективу на 2017/2018 навчальний рік

1. Забезпечити систематизацію змісту і засобів навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти; чинних комплексних, парціальних, освітніх програм та програм для дітей що мають особливі потреби.

2. Продовжувати створювати сприятливі умови для організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами шляхом надання їм якісної корекційно-розвиткової допомоги.

3. Вдосконалювати роботу з мовленнєво-комунікативної компетентності дітей дошкільного віку.

4. Забезпечити наступність в роботі між дошкільною і початковою ланками освіти в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi